ZEHAZTAPEN MAILAK


                   MAILAK
Ezaugarriak
1.MAILA
         2.MAILA
3.MAILA

Dokumentua
HEZIBERRI  (Euskal Herrian)
LOMCE  (Espainian)
OCD-a  edo DCB (Oinarrizko Kurrikulum Diseinua)
IPC (Ikastetxeko Proiektu Curricularra) edo PCC
-Gelako Programazioa
Irakaslea
Unitate Didaktikoa
Programazio Didaktikoa

Definizioa
-Gobernutik inposatutako dokumentua ikastetxeek jarraitu behar dituztena.
-Homogeneoa. Jarraibide batzuk jarraitu behar direnak.
-Zer ikasi?Nola?Noiz?Zertarako? Hau guztia  erantzuten dute ikasteri eta ebaluatzeari.
-Marko orokorra da non preskripzio eta orientazio multzo bat formulatzen den hezkuntza eskolarraren asmo eta estrategia egokienei buruz
-Ikastetxe bateko baldintzatzaileak kontuan hartuta, oinarrizko curriculuma materializatzeko hartzen diren erabakiak
-Heziketa ziklo bakoitzean dauden alorretarako Unitate Didaktikoen multzoa, hauek ordenatuta eta sekuentzializatuta azaltzen direlarik

Izaera
-Derrigorrezkoa
-Gidatzailea eta preskriptiboa
-Zentro konkretu batentzat, Orokorra eta Gidatzailea
Irakaskuntza-Ikaskuntza prozesuaren planifikatzailea

-Didaktiko-antolatzailea. Talde jakin batean irakaskuntza-ikaskuntza prozesuaren planifikatzailea.
Arduraduna
Egilea
-Gobernua/Ez digu Espainiak inposatzen autonomia daukagulako.
-Hezkuntza administrazioa
·       Zientzia eta Hezkuntza Ministerioa (MEC)
·       Erkidego konpetentziadunak
-Ikastetxe bakoitzak (irakasle taldeak), klaustroak

-Irakasle taldea: edukien irakaskuntza koherentzia eta progresio egoki bat bermatzeko

Irakasle taldea. Ziklo edo maila jakin bateko irakasleak.

Baldintzatzaileak


-UNESCO, OCDE, BANCO MUNDIAL. Hau guztia Europatik dator.

-Legeak: Hezkuntza Sistemaren ordenamendu lege eta erkidegoetakoa
Heziberri proiektuak
Hezkuntza proiektuak
-Oinarrizko Curriculum Diseinua
-Ikastetxearen errealitatearen ezagutza
-Ikasgelako programazioa
-Gizabanakoen programazioa


Osagarriak
-Zer ikasi?Nola?Noiz?Zertarako? Hau guztia  erantzuten dute ikasteri eta ebaluatzeari.

-Helburu orokorrak
-Etapako Alor Kurrikularrak
-Alorretako helburu orokorrak
-Alorretako eduki-blokeak
-Orientazio didaktikoak eta ebaluatzekoak
Helburuak, edukiak, metodolgia, antolamendua, materialak, finantzazioa, kudeaketa eta ebaluazioa

-Zikloetako helburu orokorrak
-Edukien saila eta sekuentziazioa
-Metodologia orientabideak
-Espazioa eta denbora antolatzeko irizpideak
-Ebaluazio irizpideak
Helburuak, planifikazioa, denboralizazioa, ebaluazioa eta antolaketa

-Zikloko eta ikasturte bakoitzeko helburu zehatz eta espezifikoak.
-Ikasturte bakoitzeko edukien planifikazio edo banaketa.
-Ikaskuntzaren denboralizazioa
-Ebaluazio jarduerak
-Erabili behar den didaktikazko materialen antolaketa.

Adibidea

Heziberri
Lomce


Orixe BHI

Urtxintxa
Ondorengo taula honek zehaztapen mailak biltzen ditu. Klasean denon artean osatu genuen.

Comentarios

Entradas populares de este blog

EXAMINED LIFE: JUDITH BUTLER AND SUNAURA TAYLOR (BIDEOA)

KLASEKO KANPOKO ARGAZKIAK